Monday, August 31, 2009

mErdeKa!!mErdEka!!mErDeka!!


hye..guys...sorry..lambat plak pasal merdeka neyh..hurm..aku memang bangga jadi ank Malaysia..hurm..sape tak sayang negara beb..hurm...hurm..tapi tu lah..aku tak tau nak wat aper utk tunjukkan...hurm...hurm..bile cakap pasal merdela neyh..buat aku terfikir..betul ke negara kita merdeka??hurm...ade jawapan??klu aku l;ah..aku rase..skung neyh negara kita masih dijajah lagi..hurm..yelah..walaupun tak dijajah dari segi fizikal...tapi pemikiran ita..hurm...macam maner tuh..fizikal tak tapi mental ye...erti merdeka..tak silap aku..bebas dari segala2nya..sama ada mental ataupun fizikal..kita dapat tgk sekarang..anak2 muda..banyak yang terikut2 budaya barat...dadah la,pakaian la..hurm..macam2 lagila..kadang aku sedih gak pk..hurm..lagi satu...pasal Dato Anwar nak beri Chin Peng kerakyatan..terdesak sangat ker sampai sanggup amik balik Chin Peng tuh..ish...aku pun tak tau la..tapui ader sket kecewa..ape2 pun...sumenyer terletak kat diri individu k..sume ader peranan masing2..

1 MALAYSIA
RAKYAT DIDAHULUKAN
PENCAPAIAN DIUTAMAKAN.

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez