Saturday, August 29, 2009

iT's All aBoUt KaMal(KaMaL AriFfiN NoRmAn)


Photobucket

Ini Kamal..huhuhu..sorang lagi kawan yang baik...it's good to have him as a friend..huhuh..Kamal ni macam maner nak describe ekk....hurm..Kamal nih nerdy sket..sket jerla..dulu sebelum kenal aku ngan Andi..sebelum die masuk hostel dulu..nerdy attitude die terlampau lah banyak..n then aku ngan Andi tolongla die ubah sket2..n now..okla..hurm..Kmal ni seorang yang pemaaf n jarang marah..plus2..die ni jugak anak yang baik n jarang membantah kata2 parents..susah nak jumpa anak macam Kamal sekarang neyh..aku pun tak macam die..susah nak ikot sume kehendak parents..jelez gak kekadang sebab Kamal ader attitude yang macam tuh..Other than that..Kamal neyh..kalau orang drop die..mesti die mengalah n mals nak layan..selalunya..antara aku andi n Kamal..Kamal la yang paling banyak kene ngan kitorang..tapi die klu tak larat die takkan balas la...hahaha..huhuhu..hurm...tapi tgk time la...kadang2 mulut Kamal nih laser gak..sejak lepak ngan aku ngan Andi..mulut die da jadi laser skit..huhu...aku pun kadang2 kalah..hahahah..tapi nak wat camner,,dah kitorang yang ajar..kenela terima..hahaha..Kamal nih suka sangat menyanyi..suara die bole tahanla..klu ader pertandingan nyanyian kat skool tuh...of coz dier joinla.. hurm..sekarang nih die da blajar kat INTI ,Nilai..huhuhuu..tahun depan maybe dier pegi Australia...best nyer..aku ntah bile la dapat gi luar negara..hurm..Kamal nih banyak tolong aku n au takkan lupa segala jasa dier..Kamal nih memang suka tolong kawan2 die..beruntung sape2 sajae yang jadi kawan die...seorang kawan yang baik adalah seseorang yang sanggup berada dengan kita dalam apa jua keadaan..n Kamal ada ciri-ciri tuh..

1 comments:

perspektifrealiti on May 5, 2010 at 10:51 AM said...

aaawwww..da lame baru aku perasan blog nih..huhu..thanx ainudin..aku bunyi die cam baik sgt..hua3..n im no more nerdy..hua3

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez