Sunday, August 30, 2009

hUaRgHh


burppp...Alhamdulillah..baru lepas buka..hurm..aku bosanla..baju raya tak beli lagi neyh..nak kuar shopping..takde teman la plak..huhuhu..skang neyh merdeka disambut dalam bulan Ramadhan..hurm..first time..hurm...macam maner sambutan tuh ekk..40 minit sahaja masa diperuntukkan..bagusla tuh..di sampaing menghormati bulan Ramadhan..dapat juga mengurangkan atau membantutkan penularan H1N1..hurm..baguskan..hurm...yes..yes..besok da start mengajar balik..xdela boring sangat...g pown..aku memang rindu giler kat anak2 murid aku..hahahaha...hurm..so far..nothing intresting yang aku bole citer..hurm...haa...arituh..aku g jalan Putrajaya...malam2..first time jalan sane malam2...seronok siot..cantik giler...aku g tgk Masjid Besi yang baru jer siap uh..cantik gile..huhuhh....hurm..xde keje..so...g la jenjalan...bulan Ramadhan nih.banyak niat aku..cuma buat tak buat jer..sume tuh bergantung pada diri...kiter yang kene kawal nafsu..hurm..tadik aku bagi anak buah aku makan..tibe2 die pegang aku..die berdiri..wah..aku tgk die da pandai berdiri..yang paling aku geram tuh..bile aku buat mcm cite Ahmad Albab tuh..die pun menari...sambil geleng2 kepala..bukan main lagi..geram aku tgk..huhuhu..hurm..besok da start mengajar yezza...

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez