Sunday, August 30, 2009

i WrItE aBoUt DaUs(mUhAmAd fIrDaUs YaHyA)


Photobucket


Wah..bertemu kita di sore ini..salamat sore..huhuhhu..aku baru bangun tido..bosan r..huhuhu...so..i'm gonna write about my friend as usual...huhuhu...kali ini aku nak cite pasal Firdaus...huhuhu..skung neyh die blaja kat UIA,Nialai..dalam bidang law...huhuhu..hebat an..perkenalan antara aku,andi n yang lain2 ngan firdaus baru mencecah hampir tiga tahun sebab die masuk SMKKGV masa die tingkatan 4...huhuhu..hurm..dier nih dulu..Ketua Exco Protokol..hhuhuhahaha..macam maner aku bole rapat ngan die ekk..hurm...mase tuh..ader meeting...hahaha..first time aku tgk dier marah..hahaha..pown sebelum neyh dier senyap ajer..huhuhu..die marah Afiq sebab tak ikut jadual MC(master of ceremony)..hahahah...klaka doe kitorg rase time tuh..tapi tahan gelakla...pas abeh meeting..kitorang pun bantai la gelak..hahahah...Firdaus ni..klu korang nak tau garang jugak tau..huhuhu..tapi mood die aku tgk jarang dalam keadaan yang..hurm..u know..bad mood..hurm..huhuhu..hurm..tapi Firdaus neyh suka bajet hot..huhhu..hahaah..jangan marah Firdaus..gurau jer..tapi memang btol pun kan...huuuhu..hurm...Firdaus ni pun jenis cakap lepas..hahahah..memang laser tau mulut ide,...huhuu...aku pun kadang2..sakit perut bile lepak ngan die...best tau lepak ngan die..hurm..Firdaus neyh memang orang yang bole dibuat kawan...hurm...tmbhan pula..die nih..pendengar yang setia..klu orang ader prob...bole cite r kat die..selalunya adik angkat montel kesayangan die yang kongsi citer ngan dier...hahahah..hurm..Firdaus pun da banyak tolong aku..hari-hari semakin ceria apabila perkenalan aku dengan Firdaus sebagai kawan telah tercipta..it's such a good thing for me..n Firdaus..thanks 4 being my friends.

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez