Sunday, August 30, 2009

It'S aBoUt AwIn(NoRaZuReEn JaMaLuDin)


Photobucket

huuhu..hye..meet again..hurm...da lepas sahur neyh tak bole tdo plak...yela baru lepas semayang n ngaji..huhuu..bukan nak bangga ekk..sowi sket..nanti mesti korg pk aku bangun semata2 nak on9 jer..huhuh..tak baik bersangka buruk tau..hurm..pepagi neyh aku mao tulis pasal sorang lagi kawan aku..Azureen..aku panggil dier Awin jer..hurm..skung neyh dier ader kat Politeknik P.D..hurm..dulu dier nih headgurl kat SMKKGV...poyo jer..hahaha...Awin neyh selalu kene buli ngan aku n Andi..huhu..kadang2 tuh sampai nangis kot..huhuhu..ntah.aku pun tak tau..tapi rasenyer tak pernah la sampai nangis...hahahah..tapi memang best giler kacau dier..dier memang suka menjerit..hahaha..tuh yang best tuh..muka dier bila marah..penyek..hahha..tapi kdg2 takut jugak klu dier btol2 marah..hahahha.hurm..rindu plak bile aku imbau balik kenangan kat skola dulu..sedih tibe2..Awin banyak kene kacau ngan aku r..tapi kat Awin ni lah aku banyak curah prob aku..die memang pendengar yang setia..n aku selesa kongsi ngan die..die terima aku seadanya as a friend..hurm..best tau kawan ngan die..hurm..Awin banyak tolong aku..blanje makanla..tmnkan au la..itula..inila...huhhu..die banyak jugak nasihat aku..hurm..rindu doe nak kacau dier...hurm..Awin neyh bagi aku seorang yang bertanggungjawab..bile die diberi keje..die akan melaksanakan kerja tuh sebaik mungkin..baguskan..selama aku bertugas di bawah die..die memang tegas n kadang2 tak pikir kawan..klu nak marah..die marah jer..huhu..aku pun penah kene kot..huhu..hurm..tapi takpe..aku paham..die leader..die terpaksa buat macam tuh..chewah..hahaha..aku kate paham..tapi kadang2 ader gak kutuk..yela da kene marah..anginla...haha..tapi time tuh je la..sori Awin..huhuhu..pengakuan ikhlas..heheh..hurm..Awin nih rajin au buat jamuan..tapi kitorg pun kene r bayar..xde die blanje deh..kodokut..huhuhu..haha..xla..hurm yang aku tak bole luper..dier la yang buat kan jamuan utk burfday aku walaupun aku sendiri kene bayar utk jamuan aku tuh sebanyak rm10..hehehe..tahun lepas..kat domino x silap aku..huhuhu..terharu gak time tuh..coz aku pun da lame xde kek bile burfday aku..huhhuu..awin banyak buat sesuatu yang menggembirakan hati aku..jarang r die sakitkan hati kawan2 die..die memang caring ngan kawan2 die..ader jer prob..mesti dier tolong..paling kurang pun..die bagi nasihat..huhuhu..Awin..thanks coz jadik kawan aku k..i appreciate it so much..huhuhu

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez