Sunday, August 30, 2009

tHe LiTtLe PaH(NuRuL aRiFfAh nO'man)


Photobucket


Hurmm..disebabkan kebosanan..aku nak menambah cerita la...hurm...skung nak tulis pasal Arifah.. huhuhu.Arifah skung blaja kat matrikulasi Johor..da lama tak jumpa die..rindu doe..hurm..maybe die bz kot..huhuhu..tapi takpe..hurm..aku base panggil die Pah jer..huhuhu..hurm..die nih dalam kelas mahupun skool..die la orang yang paling kecik sekali..huhuhu..caya tak..hahaha..tgkla gambar tuh...nak gambar ngan Qeena pun kene diri atas kusi..haha..so utk kesenangan hati die..kitorang terpaksala tukar kecik tuh pada comel..huhuhu..Pah..jangan marah ekk..huhu..Die nih walaupun kecik tapi pandai tau..jangan main2..klu tak,xde dapat masuk matriks deh..huhuh..hurm..Pah..nih seorang kawan yang baik...hurm..aku rindula kat die..hurm..klu dalam kelas tuh..die dianggap sebagai adikla..yelakan..die kan kecik...oppsss..comel(sambil buat memek muka)..sorry..uhuhu..hurm..aku n Andi selalu gak lepak kat umah dier..haaa.jgn pk jahat ekk..mase tuh..mak die ader rumah k...mak die Cikgu Darfikah..mak die sporting tau..huhuhu...hurm..mak dier yang ajak..so..kitorang pun trimela..kadang2 tuh kitorang yang datang dengan tak malu..huhuhu..hurm..bile da lepak same2 so kitorang da kire family Pah tuh as family kitorang gak...Pah ni pun da kehilangan ayah yang tersayang..sian die..Al-Fatihah utk ayah Pah..mase tuh Pah baru jer Form 3..tapi Pah nih walaupun kecik..semangat dier kuat..huhuhu..baguskan..hurm..Pah nih memang happy-go-lucky orangnyer...huhuhu..mulut die bising doe..hahaha..yelakan..budak2...suka menjerit..hahaha..tapi aku tak kisah pun..sebab tuh memang perangai dier...hurm..Pah selalu dengar problem aku..n die banyak r bagi nasihat..n die terima aku seadanya...die best tau...mase die g Langkawi..die jer kawan yang bagi aku coklat..banyak plak tuh..yela..nak happykan aku yang tak dapat g Langkawi..padahal..aku nak sgt pergi..huhuhu..da nasib..nak wat caner..hurm..mase Pah g matrikulasi tuh..aku ngan Andi pun follow hantar die..hurm...die memang yang paling kecik tau..hhuhu..budak2 len da r besar..pastu kakak die kate..die takut Pah nih senang kene buli...hurm..aku pun rase ader btol gak aper yang akak die cakap..klu kat skool..die ader kitorang..tapi biarlah..die merasa..hidup berdikari..mase nak tinggal an die n kitorang nak balik Seremban..sedey plak hati aku..sian die..tgk die yang paling kecik lagi..risau pun ader..n aku sedeyh gak..sorang lagi kawan aku jauh dari aku n aku takut...hubungan tuh terputus..tapi die senyum jer..huhu..aku rindu ngan die..rindu nak kacau dier..hurm..die memang best..Pah,gue rindu bangat sama loh..Anyway Pah..take care k..aku sentiasa ingat an ko...n doakan kau berjaya dalam apa jua yang kau ceburi...miss u Pah..

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez