Sunday, August 30, 2009

tHe cHoLok(aHmAd FaIz Ab. HaInI)


Photobucket

hurm..hola..hurm...skung neyh nak tulis pasal Cholok plak..huhuhu...hurm..sape Cholok neyh??ape kena mengena Cholok ngan aku...hahahah...Cholok ni classmate aku...hahaha..sape dier utk aku??mestila kawan..aduiyai...hehehe..hurm..cholok..bile sebut name die teringat colok yang orang cina guna utk wat semayang tuh..maner dier dapat name tuh??korang tau tak?/klu korang tak tau..aku lagi taktau..huhuhu..klu nak tao tanya die sendiri..hurm...ntah mane ntah die dapat name tuh..aku kenal2 die jer name yang aku tau Cholok..taktau name sebenar die..tapi skung tau la...hurm...cholok ni lahir pada 10.10.1991..huhuhhu...hurm..lahir kat mane..korang tanyalah die..heheh..hurm...Cholok nih seorang yang frenly...sempoi gak r..tapi klu angin die datang..perangai die cam sengal tahap cipan gak r..hurm...berkawan ngan Cholok...memang best jugakla..hurm...die tak kisah berkawan ngan sape2 n paham perasaan kawan die..Cholok nih bagi aku..jenis yang tak banyak cakap..n tak suka cerita prob kat org..die suka simpan sendiri..pastuh Cholok nih pelat 'S'..huhuhu...cuba suro die cakap 'saya suka makan sosej'..tergeliat kot lidah dier t...huhuhu..Cholok nih kadang2 mengade-ngade jugakla...hurm...ape lagi ekk..hurm..skung neyh dier tgh blaja kat Melaka..aper name tmpt die blaja tuh..aku tak ingat pun...Cholok nih jugak..klu kapel..jenis yang setia..hurm..so gurl...ngorat dier cepat2..hahaha..hurm...klu ngan kawan2 plak..die care pasal kawan2 dier n klu bole,die tak mao sakit an ati kawan die..stakat aku jadi classmate die..aku tak penah dgr lagi r yang die carik pasal ngan org..org carik pasal ngan die ade r..huhuhuh..hurm..Cholok neyh..kat klas dulu..slalu carik pasal ngan aku...suka wat aku marah la...mula2 tuh rimas..lame2 dah lali..n bosan r gak klu die tak datang skola..huhuhu...die klu ngaco org..memang macam cipan perangai die...huhuh..tapi aku selalu gelak r bile lepak ngan die..lebey2 lagi bile org kene drop..die buat bunyik lagu tema yang sedey..huhuhu..itulah serba sedikit tentang Cholok..

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez