Tuesday, September 1, 2009

LeAnDa dA hOtTy(rAzLiNdA rUzAiLaN)


Photobucket

hurm...hola...kiter da masuk bulan sembilan da..n now i want to write about Linda..da hotty..hahaha...Linda...secantik name..chewah...huhu...Linda nih adalah seorang model...ooppss..actually bakal kot..yola..skung neyh pun gaya da macam model..kat skool dulu kitorang panggil die Lindot or Linda model..hurm.klu korang jumpe korang tau la..hurm..first time i met Linda nih mase Form 2..aku ingat mula2 die nih jahat au..n tak suka kat die sebab aku ingat die benci aku..hurm..tapi sumer sangkaan tuh meleset apabila die same klas ngan aku..mase Form 4..huhu..da Muzaffarian..hurm..mase jadi classmate la kitorang jadik rapat...hurm..selama aku berkawan ngan Linda..banyak mende yang aku da share...prob aku banyak gak r die tau..hurm klu korang nak tau..dalam keluarga die..die sorang jer pompuan..so basela kan kalau kene take care lebey dek parents..hurm..but Linda yang aku tau..die ikut jer..coz die anak yang baik..hurm..macam manela ek rase jadi sorang je anak dara dalam keluarga..bagi aku..mesti aku tertekan..yela..nanti mesti nak kuar tak bole..duk dalam umah jer..bagi aku la..orang lain..gue nggak tau..huhu..hurm..balik pada Linda..hurm..mase Form 4 tuh kitorang da kenal...n bermula lah kisah persahabatan kitorang..Linda nih memang betul2 seorang kawan yang cukup memahami..I'm always thanks to God coz give me a friend like her..hurm..best tau..die memang memahami..hurm..banyak nasihat die bagi kat aku..n die bukak minda aku yang dulunya tertutup seluas-luasnya..mase Form 5..kitorang masih lagi sekelas n aku duduk sebelah die..n makin rapatla kitorang..Linda perangai die sengal2 sket n tak kisah ape orang nak kate...hurm..kekadang die ader gak r drop aku..tapi tak kisah r..Linda banyak gak r tolong aku dalam pelajaran..hurm..banyak tau yang Linda tolong aku..kekadang..klu aku takde duit nak makan waktu rehat..die blanje..n macam2 lagila..gosh..i really miss her..hurm..Linda nih kawan baik dengan Pah..utk pengetahuan korangla..tapi..klu korang tak nak tau takpela..huhuhu..urm..Linda nih walaupun perangai dier sengal2..tapi die nih manja..huhu..die memang manja..hurm..pastuh..ramai tau orang minat die..macam mane aku tau...aku tau la..mestila ader sumber2 yang bleh dipercayai..huhuhu..hurm..aku macam tak sangka..dulu benci..n masuk Form 4..jadi kawan baik..hurm..mase last day or sebelum SPM..ntah aku pun tak ingat(ingat sebenarnya..saje jer)..hurm.aku nangis tau mase nak mintak maap kat die..huhu..die orang yang paling last skali aku mintak maap..coz die yang tak nak awal2..die takut die nangis gak..huhuhu..hurm..die kater..klu aku pompuan dah lame die pluk..coz i've been such a good friend for her..hurm...terharu gak time tuh au..rase dihargai..hurm..yang part peluk tu...mase die cakap tuh..dalam ati aku ate..ko gilo apo..huhuhu..sori Linda...jangan marah k..terus terang neyh...hurm yola..gilo apo..kang ape plak boyfriend ko yang tersayang tuh kater nanti..huhuhu..hurm...skung neyh..dier da blaja kat Perlis klu aku tak silap..matrik..hurm..jauh tuh..aku rindula kat die..da lame gile kitorang tak jumpa..hurm..bilela kitorang dapat jumpa balik..Linda,if u read this..i miss u so much my dear friend(A*** jangan marah au..as a friend jer..huhu)hurm..maybe aku yang tak kontek die...tapi aku tak kontek tak bermakna aku lupa k...hurm..Linda,thanks coz jadik kawan aku..thank u so much..

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez