Wednesday, September 2, 2009

kEpEnAtAn!!!


hurm...huarghh..penat doe...tadik aku ngaja..sakit tekak aku kering..semalam da lah tdo kol 2...bangun sahur pun minum air jer...pastu tido balik..hurm...pegi skola penat giler..hurm...aku pun tak taula...arini memang btol2 kesabaran aku diuji...budak2 skung memang makin kuang haja..tadik..keringlah tekak aku asik kene menjerit jer...huarghhh..tension aku...memang tahi..huhuhuhu...hrum...balik skola tadik...aku tido sampai kol 7..huhuhuh....lame siot aku tido...hurm.tadik kat skola bosan giler..memang teramat bosan....tadik aku macam blur2 jer..huhuhu....hurm...baju raya da la tak beli g..tak tau bile nak beli..tak plan lagi ngan budak2 neyh..huhuhu..tapi nanti2 lah..

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez