Friday, September 11, 2009

nAk CiTe SkEt..


huargghhh..hahahah..da lame tak post...sori r bukan aper....internet kat umah da kene block..huhuhuhu..plus2..3 sampai 7hb tuh..aku masuk wad..kene tahan kat wadla..aduiyai..aku demam batuk n selesema..suspek h1n1 or denggi r..aper lagi..huhuhuhu..tapi takde aper...demam base jer..tapi aku tak amik gambar ar...kene masuk air kat tangan lagilah..sakit wooo...rimas..susah nak berjalan..nak kene angkut tiang air tuh..hahahaha....nak dijadikan cerita...patutnya aku balik ari ahad arituh..tapi sebab ari sabtu arituh aku nyer suhu naik sket..aku kene tahan lagik...ari Isnin..aku marah r pe lagi..yela..boring an...pastuh lepas parents aku lawat malam tuh...aku merajuk..taknak pakai yang oksigen tuh n makan ubat...aku cakap ngan akak nurse tuh aku taknak makan ubat..hahahah..die ketawa...tapi still pakse r..aku biar an ubat tuh..pastuh..aku amik ubat tuh..aku letak depan pintu..hahahaha..mase doktor datang..aku dengar diorang gelak..kuat...yela..aku macam childish skit la pangai aku malam tuh..tapi kire ok per..daripada aku maki hamun sumer orang kat situ..pastuh bile doktor datang..aku kene marah ngan doktor..da kene sebijik....hahahahah..memang kenangan la..tapi doktor tuh sebenarnya baik..die sayang an aku...doktor pompuan..name eh..Doktor Marina..baik la gak doktor tuh..tapi klaka..so bile aku da kene tahan kat wad tuh..makanya aku tak puasa la 4 hari..huhuhu..jenuh nak mengganti nanti..hahahah..hurm..tapi bile aku balik..same jer gak bosannyer..tak berubah pun..hahahaha...hurm...ari Selasa tuh aku da keje...sume tanya aku da ok blom..aku cakap ok la...tapi ba=dan aku lemah jer lagi...pale sakit..tapi skung..perfecto..cuma batuk2 jer..hahahhaah

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez