Monday, September 14, 2009

hALOoo..M.a.N.g.G.i.S.(sYaFiQ hAFiFi)


woo...hola..yess...aku da bole on9 kat umah..huhuhu..aktifla tulis blog balik...huhuhuhu...pejam celik,pejam celik da nak raya da kan..huhuh..tinggal lebih kurang 6 hari jer lagi..tapi semangat tuh macam kureng r..huhuhuhu..maybe sebab tahun neyh duit raya makin kurang kowt..hahahah..xdela...hurm..tahun neyh aku takpatla pose penuh..arituh da kene tahan kat wad..hurm..sedey r..aku ingat penuh tahun nih..maner la tau..nih Ramadhan terakhir aku ker..huhuhu...yela..kiter tak tau kan bile kiter mati..arini kaki aku sakit2..hahaha..nak tau sebab aper tak..sebab semalam g shopping ngan dak2 nih..aku,Andi,Kamal,Firdaus n Safri..hahahah.penat doe..kitorang g Midvalley ngan Times Square...dari pukul 12.30 samapi la 11 malam..hahah..penat giler...satu TS tuh kitorang round..tapi aku dapat beli 2 pasang baju jer..suar aku tak beli lagi..huhuhu..geram aku..dahla semalam mase bukak pose..kene beratur dalam barisan yang panjang..hahahaha..penat aku...sudahnyer..bile aku tgk lauk aku taktau nak pileh yang maner satu..hahaha..terliur doe..huhuhu..pastuh semalam mase aku lepak ngan Safri,tetibe aku teringat pasal Manggis..huhu...citer lame..tapi tak pernah lupa pun..huhu..

Photobucket

today is his burfday...hahha..happy burfday Efie..hurm...aku sentiasa ingat n tak pernah lupa tau..huhuu..da 14 tahun da die..da besar dah..macam manerla rupa dier skung ekk..huhuhu..Safri kater die da cengkung n kurus..hurm..ntahla..mase Safri cakap camtuh..tibe terngiang balik perkataan Efie kat aku..'bile abg jumpa saya balik nanti,badan saya ade ketul2 muscle..'..hahaha...pastuh alik2 aku dengar lain plak..sian die...camner la dier skung...Manggis nih..bagi aku die seorang yang sangat baik..cuma amat nakal..n suka tunjuk kuat..but aku just buat bodoh ngan pangai dier tuh..malas nak tegur..agak nyer die camtuh tak skung ekk..aku ingat lagi macam maner aku kenal dier..huhuhu..klaka..n aku ingat lagi macam maner satu peristiwa tuh jadik..hurm..ntahla..kadang aku terpk salah aku..memang salah aku..tapi aku cuma nak yang terbaik utk dier..that's all..tapi aku sedar aku tak mampu walaupun aku da cuba yang terbaik..ape lagi yang aku mampu buat..seriously Efie..i just want the best for you..aku takde niat lain..btul gak Cikgu Pah kater...better aku buat something..at least aku takdela menyesal kemudian hari nanti coz membiarkan jer die macam tuh...tapi aku tau...sebenarnya Efie nih baik..aku tau sgt..walaupun banyak kali aku sedih n kecewa pasal die dulu tapi aku tau die takde niat...aku tau Efie bukan jahat..cuma nakal jer..aku yakin.. aku paham perasaan budak2 yang baru nak membesar nih..coz aku pun pernah mengalaminyer...hurm...nak tunjuk kuat cume satu jer sebab..supaya tak dibuli oleh orang lain..klu tunjuk lemah kietr plak yang akan dibuli..n Efie maybe just mahu dier tak dibuli jer..pendapat aku la...that's...just one thing..i hope u are always ok Efie..sihat jer sentiasa n happy always k..semoga panjang umo n murah rezeki..sentiasa berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi..semoga berjaya dalam pelajaran k...n jangan nakal2..n i...naahh..just forget it..

birthday cake Pictures, Images and Photos


Happy Birthday to you..
Happy Birthday to you..
Happy Birthday to Efie..
Happy Birthday to you..

close ur eyes,
make a wish,
n blow the candles..
sweet 14th






0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez