Tuesday, September 1, 2009

kEsAbArAn DiUji


hurm..tadik da mula keje balik da...tadik datang skola..aku da bersemangat da..huhuuh..yelakan..bosan kat rumah..n rindu anak2 murid aku..aku datang tadik da tersenyum jer...yelakan bulan pose..mental aku kene kuat ar..huhuhu..hurm..pastuh..memang aku da gak dah...memang teruji kesabaran aku ngan kerenah budak2..huhuuhu..aduiyai..aku rase angin jer tadik..aku sabar...bising tau..aku nak bercakap pun tekak aku kering...baru aku paham perasaan cikgu yang ngaja aku..tadik aku citer la pasal PLKN..huhu..minatla budak2 nih dengar..tapi tekak aku memang kering giler..hurm..sebab aku kene cakap kuat an..tapi takpe ujian...aku kene sabar jer..huhuhuhu..seb baikla aku sayng anak2 murid aku...klu tak..da lame aku lempang sorang2 dah..hahah...cakap je..tapi tak berani nak wat...kang kene attack ngan mak bapak kang..mampus aku..malu la aku nanti...huhuhu...orang yang mengajar jer paham perasaan aku nih..yang tak ngaja tuh tak pahamla..budak2 sekarang memang manik kuang hajau...tapi tu lah..aku tak tau nak wat aper g dah..yang aku kene ader time tuh..kesabaran yang tinggi.

0 comments:

Post a Comment

 

pLace fOr mE tO wRite Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez